Są tacy, którzy uważają, że sukces jest wymierną dwóch rzeczy – pracowitości i szczęścia. Z powodzeniem można to przełożyć na wszystkie aspekty życia, choć zapewne są i tacy, którzy mają mniej wiatru w żagle i muszą włożyć więcej wysiłku w powodzenie biznesu czy też innego przedsięwzięcia. Własne przedsiębiorstwo to jednak jeszcze więcej siły i determinacji, połączenia doskonałego pomysłu, trafienia z ofertą do klienta i przede wszystkim jasne określenie celu.

Kim jest dobry przedsiębiorca?

Na ten temat napisano wiele książek i artykułów, skonstruowano wiele testów, a i tak jest to zależne przede wszystkim od splotu okoliczności zewnętrznych i predyspozycji. Sama chęć założenia działalności nie gwarantuje przecież sukcesu i satysfakcji, wiąże się z wieloma wyrzeczeniami, ale daje również wyjątkową satysfakcję z pracy. Dodajmy – z pracy na własny rachunek.

Niezależnie od tego, czy decydujemy się założyć małą działalność jednoosobową czy też większą firmę produkcyjną lub interesuje nas internetowa hurtownia obuwia czy może inny obszar z działań e-commerce, przedsiębiorca musi charakteryzować się pewnym bagażem cech, które mu pomogą rozpocząć i prowadzić dokładnie taką firmę, jaką chce. Co ważne, prowadzić ją z sukcesem

Pozytywny, otwarty, pracowity

Przede wszystkim przedsiębiorca musi uwierzyć we własny sukces, szczególnie, gdy wiele osób będzie próbowało mu wybić z głowy założenie firmy i doradzało jej zamknięcie w czasie kryzysu. Wiara we własne możliwości i siłę pomysłu pozwala zachować pewność siebie przy podejmowaniu ważnych, czasem bardzo ryzykownych decyzji czy też podczas rozmów z klientami, pracownikami czy kontrahentami.

Poza tym warto pamiętać o tym, że trzeba się wyróżnić spośród innych. Przydaje się więc tak modna obecnie kreatywność. To ona pozwala twórczo podejść do zmian, znaleźć niszę w rynku, czy umieć zauważyć nastroje konsumenckie. Ponoszenie ryzyka, odpowiednie inwestycje czy też szukanie innowacyjnych rozwiązań mogą stać się kluczowe. Od nich w znaczący sposób zależy, czy sprawdzimy się jako przedsiębiorcy.

Pomysł na e-biznes

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na działalność w sieci. Internetowa hurtownia obuwia może być ciekawym pomysłem, ponieważ w pewien sposób ogranicza koszty, które ponosi sklep stacjonarny. To bardzo ważny argument, ponieważ dla klientów i kontrahentów najważniejszymi kryteriami wyboru stają się cena i znana marka. Ci przedsiębiorcy, którzy decydują się na otwarcie internetowej hurtowni obuwia, przede wszystkim muszą mieć kontakty z producentem lub producentami. Im większe zagwarantują obroty, tym korzystniejsze rabaty mogą wynegocjować. Dzięki temu taka e-działalność może być konkurencyjna nawet w stosunku do popularnych sieciówek.

Poza tym warto trafić z konkretną ofertą do sklepów w miastach i miasteczkach, ponieważ z założenia odpadają nam sklepy firmowe czy też patronackie dużych producentów. Internetowa hurtownia obuwia to doskonały pomysł na biznes, ponieważ dzięki szybkiej i sprawnej dostawie jest w stanie obsłużyć zdecydowanie więcej klientów z całego kraju niż stacjonarny odpowiednik. Z założenia może również nie potrzebować dużej przestrzeni magazynowej, bo staje się w pewien sposób pośrednikiem między producentami a klientami. Kluczową sprawą będzie w tym aspekcie oczywiście podpisanie odpowiednich umów.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ