Obecnie coraz więcej pracodawców zdaje sobie sprawę, że inwestowanie w organizowanie szkoleń dla pracowników przynosi pozytywne efekty. Zorganizować je wewnętrznie czy skorzystać z centrum konferencyjnego? Obecnie możemy znaleźć wiele firm zajmujących się organizacją szkoleń. Jak wybrać miejce, z którego będziemy w pełni zadowoleni?

Na co zwrócić uwagę czytając ofertę centrum konferencyjnego?

W Warszawie znajduje się mnóstwo ofert wynajmu sal konferencyjnych do wynajęcia. Podejmując decyzję, warto skupić się nie tylko na lokalizacji, ale również kwestiach biznesowych. Równie ważne, a czasem najważniejsze, są elementy dodatkowe związane z charakterem spotkania. Nieco innej sali szukamy na przeprowadzenie szkolenia, rekrutacji czy spotkania biznesowego. Co należy wziąć pod uwagę chcąc skorzystać z centrum konferencyjnego?

  • Lokalizacja – bezproblemowy dojazd to ważny aspekt wyboru sali konferencyjnej w Warszawie. Wiele osób dojeżdża pociągiem lub samochodem, więc warto organizować je albo w centrum miasta albo w miejscach blisko ważnych węzłów komunikacyjnych. Niezależnie od tego, czy spotkanie będzie miało charakter wewnętrzny, krajowy lub międzynarodowy, powinniśmy mieć na uwadze jakimi środkami komunikacji będą podróżować nasi goście i zadbać m.in. o odpowiednią liczbę miejsc parkingowych.
  • Wyposażenie – to oprócz lokalizacji, jedno z najważniejszych aspektów, którymi należy się kierować przy organizacji konferencji. Standardem powinny być takie udogodnienia jak szybkie i bezprzewodowe łącze internetowe, nowoczesne projektory, ekrany, profesjonalny system nagłośnieniowy czy system tłumaczeń symultanicznych.
  • Klimatyzacja – jeśli konferencja odbywa się latem, warto zadbać o klimatyzowane pomieszczenie dla uczestników.
  • Catering – warto dowiedzieć się czy dane centrum konferencyjne oferuje usługi cateringowe. Cześć obiektów sama zajmuje się przygotowywaniem posiłków, np. http://i-viewmeetings.pl/, część korzysta z zewnętrznych firm cateringowych. Niezależnie od długości trwania szkolenia czy konferencji, warto zadbać o ten aspekt.
  • Tłumacz – jest to istotny aspekt podczas organizacji spotkań międzynarodowych. Wiele obiektów oferuje takie usługi lub na życzenie organizatora zarezerwuje wykwalifikowanego tłumacza symultanicznego.

Planowanie wydarzeń w centrach konferencyjnych

Podejmując się organizacji szkolenia czy konferencji, powinniśmy pamiętać o wielu aspektach. Powodzenie takiego przedsięwzięcia wymaga zaplanowania go na każdym etapie. W ramach dostępnego budżetu powinniśmy więc uwzględnić nie tylko wielkość sali i jej wyposażenie, ale również dojazd, dostępność parkingu czy catering. Odpowiednio wyposażone centrum konferencyjne w Warszawie zdecydowanie ułatwi zaplanowanie takiego wydarzenia, a doświadczeni pracownicy wspomogą jego organizację.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ