Ostatnie lata pokazały, jak ogromny udział w e-handlu mają urządzenia mobilne. Jak pokazuje raport Digital, Social & Mobile in 2015, już ponad 15 milionów polaków korzysta z urządzeń mobilnych i ta liczba cały czas rośnie. Dzięki urządzeniom mobilnym dostęp do internetu jest praktycznie nieograniczony. Dzięki dostępności sieci WiFi oraz internetowi mobilnemu z internetu możemy korzystać w dowolnej chwili. Dotyczy się to także zakupów internetowych. Jak donosi Agencja Interaktywna WiWi, warto wykorzystać możliwości, jakie dają urządzenia mobilne i zainwestować w rozwiązania, które poprawią komfort ich użytkowników.

Graf1

W opracowanym przez Criteo raporcie wykazano, że ponad 35% transakcji dokonywanych w sklepach internetowych, to zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Przedsiębiorcy, którzy zainwestowali w sklepy dopasowane do urządzeń przenośnych, mogą liczyć na znacznie większe przychody niż ci, którzy uważają, że takie rozwiązanie nie jest im potrzebne. Również koncern Google zauważył, że tego typu urządzenia mogą być przyszłością i głównym narzędziem, dzięki któremu łączymy się z globalną siecią. We wprowadzonej 21 kwietnia 2015 roku aktualizacji algorytmu, Google promuje strony oraz sklepy internetowe z funkcją RWD nadając im specjalną etykietę. Dzięki niej serwisy responsywne (dostosowane do różnych rozdzielczości oraz urządzeń) wyświetlane są znacznie wyżej w wynikach wyszukiwania niż strony wykonane w starszych technologiach. Dodatkowo w 2015 roku opublikowane zostały wytyczne dla webmasterów [https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl] w których jasno wskazano, że nowoczesne strony powinny być wykonywane z uwzględnieniem wszystkich urządzeń i rozdzielczości ekranów.

Responsywny sklep internetowy daje klientom mobilnym o wiele lepsze funkcjonalności. Sklep RWD dopasowuje się do ich urządzeń, dzięki czemu jest bardziej przejrzysty oraz prostszy w obsłudze. Dzięki technologii RWD właściciele sklepów mogą liczyć na większą sprzedaż.

Graf3

Doskonałą ofertę sklepów internetowych w technologii RWD znaleźć można na stronie Agencji interaktywnej WiWi, która w swoim portfolio ma ponad 100 udanych projektów stron oraz sklepów RWD opartych o silnik PrestaShop. Agencja oferuje pełne wdrożenia sklepów z indywidualnymi dla każdego z klientów szatami graficznymi oraz licznymi dodatkami.

end

[Głosów:2    Średnia:5/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ